Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  چه موقع كارت بازرگاني بگيريم؟ چه موقع كارت بازرگاني بگيريم؟

خدمات ثبتی محمد

چه موقع كارت بازرگاني بگيريم؟

چه موقع كارت بازرگاني بگيريم؟

اگر به دنبال توسعه كسب و كار خود هستيد، قصد ثبت شركت داريد و يا مي خواهيد در حوزه واردات و صادرات فعاليت كنيد نياز به مجوزي داريد كه در ايران به نام كارت بازرگاني شناخته مي شود. كارت بازرگاني كارتي است كه به دارنده او كه ممكن است يك شخصيت حقيقي و يا شخصيت حقوقي ( انواع شركت ها و سازمان) باشد اجازه مي دهد كه نسبت به فعاليت هايي مانند واردات كالا و خدمات، صادرات كالا و خدمات، حق العمل گمرك، وارد كردن محصولات و خدمات از مبادي مانند مناطق ويژه اقتصادي و يا مناطق آزاد تجاري و بسياري از اين دست فعاليت ها اقدام كند.

خوب، به نظر مي رسد با مطالعه پاراگراف اول جواب خود را به خوبي دريافت كرده باشيد. اما اين همه محاسن كارت بازرگاني نيست. در واقع كارت بازرگاني هر چند به عنوان كارتي براي فعاليت هاي برون مرزي شناخته مي شود اما اخذ كارت بازرگاني مزاياي بسيار بيشتري براي كسب و كارها دارد.

با دريافت كارت بازرگاني حتي اگر به دنبال وارد كردن و يا صادر كردن محصول و خدمتي هم نباشيد مي توانيد در نمايشگاه هاي داخلي و خارجي شركت كرده و غرفه اي از خود داشته باشيد. در واقع اهميت دارد كه شركت شما به عنوان شركتي كه ديدگاه بين المللي دارد در عرصه تجارت خارجي شناخته شود تا بتوانيد حتي در مناطق آزاد تجاري ايران نيز حرفي براي گفتن داشته باشيد. با دريافت كارت بازرگاني مي توانيد با حضور در اين مناطق و يا مناطق آزاد تجاري ديگر كشورها بخصوص كشورهاي همسايه براي فروش محصولات خود به ديگر كشورها به خوبي بازاريابي كنيد.

مزيت ديگر كارت بازرگاني اين است كه شما مي توانيد با تكيه بر آن اقدام به ثبت برند بين المللي و يا ثبت برند با علائم و نشان ها و يا حروف لاتين و غير ايراني بكنيد. توضيح اينكه افرادي مي توانند در تصوير برند خود از علامت ها، حروف و نشان هاي غير ايراني استفاده كنند كه كارت بازرگاني داشته باشند. اين خود لازمه ثبت برند به صورت بين المللي و از مزايايي است كه براي بازاريابي و فروش خارجي به شما كمك شاياني خواهد كرد.

علاوه بر موارد توضيح داده شده با دريافت كارت بازرگاني مي توانيد اعتبار بسيار بيشتري به كسب و كار خود بدهيد. با ثبت شركت مي توانيد وارد دنياي حرفه اي شويد، با ثبت برند مي توانيد شناخته شويد و با كارت بازرگاني مي توانيد به عنوان يك شركت با اهداف بلند و بين المللي شناخته شويد. اخذ كارت بازرگاني به تنهايي مي تواند اعتبار زيادي به كسب و كار شما بدهد.

مزيت ديگري كه نمي توان به آن اشاره نكرد قدرت كارت بازرگاني در صرفه جويي در هزينه هاي يك سازمان است. بخصوص شركت هاي توليدي با دريافت كارت بازرگاني قدم هاي بزرگي براي حذف واسطه ها بر خواهند داشت. در واقع بدون اينكه بسياري از شركت ها بدانند هر ساله هزينه زيادي را به شركت هاي واسطه براي واردات و يا صادرات مواد اوليه و محصولات خود پرداخت مي كنند. اين در حالي است كه تنها با اخذ كارت بازرگاني و استخدام يك فرد توانا مي توان اين هزينه ها را به راحتي از دوش سازمان بر داشت.

بنابراين هر زمان براي اخذ كارت بازرگاني اقدام كنيد دير است و بايد هر چه زود تر به منظور استفاده از مزاياي توضيح داده شده براي دريافت كارت بازرگاني اقدام كنيد و آنگاه تفاوت ها را به راحتي متوجه خواهيد شد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/24 ساعت: ۱۹ توسط:sabtsherkat20 :